دانلود آهنگ جدید پوریا گرامی به نام تموم حس دنیا

دانلود آهنگ پوریا گرامی با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Pouria Gerami – Tamoom Hese Donya

Lirycs : Mona Salimi , Music : Pouria Gerami , Arrengement : Mehdi Moazam

پوریا گرامی تموم حس دنیا

متن آهنگ تموم حس دنیا پوریا گرامی

داره بارون میاد آروم دلای ما باهم جوره
با تو بارونو دوست دارم دلم پیش تو مغروره
چقدر با تو هوا خوبه چقدر خوبه که اینجایی
تو دستای تو آرومم تویی پایان تنهایی
تو دستای تو آرومم تویی پایان تنهایی
تموم حس دنیا رو تو برق اون چشات داری
شبیه بوی بارونی که عطر زندگی داری
که عطر زندگی داری

دانلود آهنگ پوریا گرامی تموم حس دنیا

با این حسی که تو داری منو از نو بساز آروم
دلم میخواد که عاشق شم تو این دنیای بی قانون
داره بارون میاد آروم دلای ما باهم جوره
با تو بارونو دوست دارم دلم پیش تو مغروره
چقدر با تو هوا خوبه چقدر خوبه که اینجایی
تو دستای تو آرومم تویی پایان تنهایی
تو دستای تو آرومم تویی پایان تنهایی
تموم حس دنیا رو تو برق اون چشات داری
شبیه بوی بارونی که عطر زندگی داری
که عطر زندگی داری
با این حسی که تو داری منو از نو بساز آروم
دلم میخواد که عاشق شم تو این دنیای بی قانون