ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

نڪنـہ یـہ وَقْتُ واسش دورے عادے بشـہ بذارہ بِرِّهِ زیر پاهاش خالے بشـہ
میمیرہ دلے میدونـہ تنگ میشـہ این دَلَّ واسش خیلے . . . یـہ بَارُّ دیگـہ بِهِ گوشش میرسونم حَرْفٍ دلمو بِرِّهِ آتیش میڪشم هَمَّهُ عالمو
اون بَا نگاش میتونـہ عِوَضُ ڪنـہ حَالٍ دلمو

https://www.buzzsprout.com/1399576/5768815

https://anchor.fm/pamusic/episodes/ep-ekm8a7
نذار امشبو دلم بَا خیال تو سِرْ ڪنـہ این دلم خاطراتمونو یڪے یڪے پرپر ڪنـہ
امشبو بشین ڪنارم بَا عِطْرُ تو مُسَّتْ ڪنم میخوام امشبـہ رَوِّ بشینم أَزُّ چشات حَظِّ ڪنم
نذار امشبو دلم بَا خیال تو سِرْ ڪنـہ این دلم خاطراتمونو یڪے یڪے پرپر ڪنـہ
امشبو بشین ڪنارم بَا عِطْرُ تو مُسَّتْ ڪنم میخوام امشبـہ رَوِّ بشینم أَزُّ چشات حَظِّ ڪنم
دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده عطر تو
با اومدنش پیش مِنْ حالمو بهتر ڪرد اون هَمَّهُ ے خستگیامو بَا بودنش دُرٍّ ڪرد
روز وَ شبام همش تو سرم فڪرش میڪشدم خودشو اون عَشِقَ بڪرش
نذار امشبو دلم بَا خیال تو سِرْ ڪنـہ این دلم خاطراتمونو یڪے یڪے پرپر ڪنـہ
امشبو بشین ڪنارم بَا عِطْرُ تو مُسَّتْ ڪنم میخوام امشبـہ رَوِّ بشینم أَزُّ چشات حَظِّ ڪنم
نذار امشبو دلم بَا خیال تو سِرْ ڪنـہ این دلم خاطراتمونو یڪے یڪے پرپر ڪنـہ
امشبو بشین ڪنارم بَا عِطْرُ تو مُسَّتْ ڪنم میخوام امشبـہ رَوِّ بشینم أَزُّ چشات حَظِّ ڪنم
─────┤ ♡♬♫☆ ├─────

  • ۹۹/۰۷/۱۵
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی