ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید من بی تو سینا شعبانخانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک سینا شعبانخانی بنام من بی تو ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ من بی تو و پخش آنلاین

Download New Music Sina Shabankhani – Man Bi To

دانلود آهنگ جدید من بی تو از سینا شعبانخانی

دانلود آهنگ من بی تو سینا شعبانخانی

دانلود در ادامه مطلب

من بی تو دنیام جهنم
من بی تو حرفام پر از غم
من بی تو دردام قد دریاست
من بی تو اشکام میریزه
خاطرت واسم عزیزه
من بی تو دردام قد دریاست
من بی تو طاقت ندارم بیا
من بی تو یک بیقرارم بیا
من بی تو آرامشی و قراری
توی دلم ندارم بیا

متن آهنگ من بی تو سینا شعبانخانی

من بی تو طاقت ندارم بیا
من بی تو یک بی قرارم بیا
من بی تو طاقت ندارم
چشم انتظارم یه بی قرارم بیا
عاشقتر از من رو زمین پیدا نمیشه نازنین
دیوونگی کن تا که من دیوونه شم عاشقترین
عاشقتر از من رو زمین پیدا نمیشه نازنین
دیوونگی کن تا که من دیوونه شم عاشقترین

من بی تو سینا شعبانخانی

  • ۹۶/۰۱/۲۷
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی