ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید دل دیوونه بهنام نجفی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک بهنام نجفی بنام دل دیوونه ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ دل دیوونه بهنام نجفی و پخش آنلاین

Download New Music Behnam Najafi – Dele Divone

دانلود آهنگ جدید دل دیوونه از بهنام نجفی

دانلود آهنگ دل دیوونه بهنام نجفی

دانلود در ادامه مطلب

تو که میدونی دل دیوونه شده عاشق تو که داره همش از تو میخونه
تو که میدونی من و تنهایی همیشه منتظریم از در بیایی
دل دیوونه که ازت پره خاطره شد بازم توی این خونه
منو تنهایی شب رویایی که منو تو بازم با هم توی یک رویاییم
همه خاطره هامو تک تک ثانیه هامو به تو من مدیونم
همه دلدادگی هامو همه قافیه هامو به تو من مدیونم

متن آهنگ دل دیوونه بهنام نجفی

به تو من مدیونم عاشقت میمونم
دیگه سرمایی تو دل ما نیست وقتی دستاتو میگیرم دیگه چیزی کم نیست
من به تو مدیونم واسه روز های خوشی که گذشته به تو من مدیونم
عاشقت میمونم
همه خاطره هامو تک تک ثانیه هامو به تو من مدیونم
همه دلدادگی هامو همه قافیه هامو به تو من مدیونم
به تو من مدیونم عاشقت میمونم

دل دیوونه بهنام نجفی

  • ۹۶/۰۱/۲۴
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی