ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام فوق العاده با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک مجید رستمی بنام فوق العاده ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ فوق العاده و پخش آنلاین

Download New Music Majid Rostami – Fogholadeh

دانلود آهنگ جدید فوق العاده از مجید رستمی

مجید رستمی فوق العاده

ترانه : روح الله همتی /آهنگ ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : امیر حیدری

دانلود در ادامه مطلب

نمیدمت از دست تو رو می خوام و بس
اسمت هرچی باشه من بهت میگم نفس
نفسم بند میاد وقتی قلبم می خواد
به تو بگه دوست داره بیشتر از زیاد
آره این اصراره باید بگی آره
نگو نمی تونی نه اصلا راه نداره

علیرضا طلیسچی آهنگ غمگین
به تو بستس جونم واسه تو مجنونم
تو رو به هر چیزی که می خوای میرسونم
منو عاشق کن با یه نگاه یه لبخند
مگه میشه دلو از عشق پاک تو کند
عجب حالی دارم روزا رو میشمارم
با تو انگار دارم رو ابرا پا میزارم
چه حس فوق العاده ای به تو دارم من
نمی تونم از عشقم به تو دست بردارم من
تو رو تا حدی دوست دارم که مطمئن باش
پاش بیافته جونمو واست میزارم من
چه حس فوق العاده ای به تو دارم من
نمی تونم از عشقم به تو دست بردارم من
تو رو تا حدی دوست دارم که مطمئن باش

متن آهنگ مجید رستمی به نام فوق العاده

پاش بیافته جونمو واست میزارم من
نمیدمت از دست تو رو می خوام و بس
اسمت هرچی باشه من بهت میگم نفس
نفسم بند میاد وقتی قلبم می خواد
به تو بگه دوست داره بیشتر از زیاد
آره این اصراره باید بگی آره
نگو نمی تونی نه اصلا راه نداره
به تو بستس جونم واسه تو مجنونم
تو رو به هر چیزی که می خوای میرسونم
منو عاشق کن با یه نگاه یه لبخند
مگه میشه دلو از عشق پاک تو کند
عجب حالی دارم روزا رو میشمارم
با تو انگار دارم رو ابرا پا میزارم
چه حس فوق العاده ای به تو دارم من
نمی تونم از عشقم به تو دست بردارم من
تو رو تا حدی دوست دارم که مطمئن باش
پاش بیافته جونمو واست میزارم من
چه حس فوق العاده ای به تو دارم من
نمی تونم از عشقم به تو دست بردارم من
تو رو تا حدی دوست دارم که مطمئن باش
پاش بیافته جونمو واست میزارم من

مجید رستمی فوق العاده

  • ۹۵/۱۲/۲۵
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی