ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سروش دادخواه به نام اولین باره با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک سروش دادخواه به نام اولین باره ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ اولین باره از و پخش آنلاین

Download New Music Soroush Dadkhah – Avalin Bare

دانلود آهنگ غمگین شنیدنی اولین باره با صدای سروش دادخواه از شتاب موزیک

دانلود آهنگ جدید سروش دادخواه به نام اولین باره

دانلود در ادامه مطلب

من و تو یه دریا چه جای خوبی میشه دنیا
نفسهات نفسهام این حس همونیه که میخوام
قدمهام قدمهات چه حال خوبی داره چشمات
چه حسی چه حالی من و تو و هوای عالی
اولین باره دلم اینجوری لرزیده
اولین باره چشام خواب تو رو دیده
اولین باره یکی اصلا برام کم نیست

متن آهنگ سروش دادخواه به نام اولین باره

من به جز تو دیگه هیچ چیزی رو یادم نیست
یه ساحل دوتامون چی میشه که بباره بارون
چی میشه خدایا بیار ابراتو رو سر ما
هنوزم میمیرم دستاتو که میخوام بگیرم
هنوزم یه لحظه نگام کنی دلم میلرزه
اولین باره دلم اینجوری لرزیده
اولین باره چشام خواب تو رو دیده
اولین باره یکی اصلا برام کم نیست
من به جز تو دیگه هیچ چیزی رو یادم نیست

بررسی آهنگ سروش دادخواه به نام اولین باره

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

  • ۹۵/۱۰/۲۰
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی