ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی به نام چه خوبه عاشقت باشم

دانلود آهنگ یاسین غلامی به نام چه خوبه عاشقت باشم ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای چه خوبه عاشقت باشم با صدای یاسین غلامی از شب صدا

Download Ahang Jadid Yasin Gholami – Che Khobe Asheghet Basham

ترانه از : صدیقه رحمانی / تنظیم ، میکس و مسترینگ توسط : دی جی عابد

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی به نام چه خوبه عاشقت باشم

متن آهنگ جدید یاسین غلامی به نام چه خوبه عاشقت باشم

تو باعث بودی این بارم از این کابوس بد پاشم
یه حس مبهمی دارم چه خوبه عاشقت باشم
چه خوبه عاشقت باشم دارم فردا رو میبینم
توی آغوش من باشی سرت باشه روی سینم
خودت میدونی دلتنگم فقط تقصیر چشماته
دلیل بی قراری هام تو تقصیر حرفاته
یه تصویری توو رویامه یه عکسی از چشای تو
باید مال خودم باشی چه خالی مونده جای تو
یه تقدیر پر از خوبی تو باشی سهم دنیامه

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی به نام چه خوبه عاشقت باشم

♫♫♫
کنارم باشی آرومم فقط آغوش تو جامه
منودیوونه کن بازم با چشای معصومت
صدا کن اسمممو بازم با لحن خوبو آرومت
خودت میدونی دلتنگم فقط تقصیر چشماته
دلیل بی قراری هام تو تقصیر حرفاته
یه تصویری توو رویامه یه عکسی از چشای تو
باید مال خودم باشی چه خالی مونده جای تو
خودت میدونی دلتنگم فقط تقصیر چشماته
دلیل بی قراری هام تو تقصیر حرفاته
یه تصویری توو رویامه یه عکسی از چشای تو
باید مال خودم باشی چه خالی مونده جای تو

بررسی آهنگ یاسین غلامی به نام چه خوبه عاشقت باشم

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

  • ۹۵/۱۰/۰۷
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی