ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شهرام صبحدم به نام ای داد بیداد

دانلود آهنگ شهرام صبحدم به نام ای داد بیداد ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای ای داد بیداد با صدای شهرام صبحدم از شب صدا

Download Ahang Jadid Shahram Sobhdam – Ey Dade Bidad

ترانه و آهنگ از : آرش AP / تنظیم : سعید انصار

دانلود آهنگ جدید شهرام صبحدم به نام ای داد بیداد

متن آهنگ جدید شهرام صبحدم به نام ای داد بیداد

 میبینم خوبه تو دیگه حالت
خوبه که زندگیتم دیگه ایده آله
میدونم تکرار نمیشه دیگه
ولی هنوزم من دلم میگیره
میشه برگردی میشه عاشق شی
میشه فقط یکم تو تنهاییم باشی
میشه خواهش کرد شاید دیدی شد
تو همون بودی که قلبم روت قسم میخورد
قسم میخورد قسم میخورد قسم میخورد
حرفام همش شده ای داد و بیداد
بیا و دیوونگیاتو بیار
دست خودم نیست که تنگ میشه دلم
نتونستم هنوز از پیشت برم

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید شهرام صبحدم به نام ای داد بیداد

♫♫♫
حرفام همش شده ای داد و بیداد
بیا و دیوونگیاتو بیار
دست خودم نیست که تنگ میشه دلم
نتونستم هنوز از پیشت برم
میگیره دل همش نشد که پر کنه کسی جاتو
کسی نمیفهمه حرفامو که میگم عاشقم به جون تو
میگیره دل همش نشد که پر کنه کسی جاتو
کسی نمیفهمه حرفامو که میگم عاشقم به جون تو
حرفام همش شده ای داد و بیداد
بیا و دیوونگیاتو بیار
دست خودم نیست که تنگ میشه دلم
نتونستم هنوز از پیشت برم
حرفام همش شده ای داد و بیداد
بیا و دیوونگیاتو بیار
دست خودم نیست که تنگ میشه دلم
نتونستم هنوز از پیشت برم

بررسی آهنگ شهرام صبحدم به نام ای داد بیداد

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

  • ۹۵/۱۰/۰۷
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی