ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام اعصاب ندارم

دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام اعصاب ندارم ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای اعصاب ندارم با صدای رضا یزدانی از شب صدا

Download Ahang Jadid Reza Yazdani – Asab Nadaram

ترانه از : مهدی ایوبی / آهنگ : هومن اژدری / میکس و مسترینگ : محمد خرمی

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام اعصاب ندارم

متن آهنگ جدید رضا یزدانی به نام اعصاب ندارم

سرگیجه ی یک ساعتم وقت خواب ندارم
برای این همه سوال که جواب ندارم
دریاچه ی ارومیم خشکم آب ندارم
روی مغز من قدم نزن اعصاب ندارم
گم شدم تو آسمون دودی تهرون
گردو غبار دارم ولی مهتاب ندارم
اعصاب ندارم اعصاب ندارم

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام اعصاب ندارم

♫♫♫
بیا توی هوام نفس بکش یا تنها بزارم
از ریه هام چیزی نپرس که میخوام ببارم
چیزی نپرس از شهرمون که حرفی ندارم
از من نپرس از من نمپرس که اعصاب ندرام
گم شدم تو آسمون دودی تهرون
گردو غبار دارم ولی مهتاب ندارم
اعصاب ندارم اعصاب ندارم
اعصاب نداری اعصاب ندارم
اعصاب نداری اعصاب ندارم

بررسی آهنگ رضا یزدانی به نام اعصاب ندارم

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

  • ۹۵/۱۰/۰۶
  • reza jahan

رضا یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی