ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سعید ساشا به نام دیر برگشتی

دانلود آهنگ سعید ساشا به نام دیر برگشتی ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای دیر برگشتی با صدای سعید ساشا از شب صدا

Download Ahang Jadid Saeed Sasha – Dir Bargashti

ترانه از : مهران پیک / تنظیم : سعید ساشا

دانلود آهنگ جدید سعید ساشا به نام دیر برگشتی

متن آهنگ جدید سعید ساشا به نام دیر برگشتی

کاش بمونی پیشم که عاشق شم خودم بهت بگم حسمو باز
که شدی حالا همه دنیام ببین کجام خیلی زود بود رفتی
تو دلم موند حرفی هیچ وقت سخت نیست بگو چرا چرا
تو چشام بود اشکی چی شده برگشتی دیر برگشتی
تو بعد از تو میمیره دل من رفتی که بگی
مثل من زیاده تو دنیا واسه تو

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید سعید ساشا به نام دیر برگشتی

♫♫♫
کاش بمونی پیشم که عاشق شم خودم بهت بگم حسمو باز
که شدی حالا همه دنیام حالا ببین کجام
خیلی زود بود رفتی تو دلم موند حرفی هیچ وقت سخت نیست
تو چشام بود اشکی چی شده برگشتی دیر برگشتی
تو بعد از تو میمیره دل من رفتی که بگی
مثل من زیاده تو دنیا واسه تو

بررسی آهنگ سعید ساشا به نام دیر برگشتی

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

  • ۹۵/۱۰/۰۵
  • reza jahan

سعید ساشا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی