ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو جدید محسن یگانه به نام بهت قول میدم

دانلود موزیک ویدیو محسن یگانه به نام بهت قول میدم، دو کیفیت متفاوت ۱۰۸۰ و ۷۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود موزیک ویدیو فوق العاده زیبای بهت قول میدم با صدای محسن یگانه از شب صدا

Download Music Video Jadid Mohsen Yeganeh – Behet Ghol Midam

ترانه ، آهنگ و گیتار از : محسن یگانه / میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

محسن یگانه به نام بهت قول میدم

متن موزیک ویدیو جدید محسن یگانه به نام بهت قول میدم

نگو بهش که اینجا یه مردی هست
خودت میخوای بری خاطره شی اما دلت میسوزه
تظاهر میکنی عاشقمی این بازی هر روزه
نترس تا دم دم رفتن همش دلشور میگیره
دو روز بگیزه این دلشورها از خاطرت میره
بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش
دورم از تو و دنیای تو راحت باش
هیچ کس نمیاد جای تو
دلشوره دارم من واسه فردای تو
بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش

♫♫♫

دانلود موزیک ویدیو جدید محسن یگانه به نام بهت قول میدم

♫♫♫
دورم از تو و دنیای تو راحت باش
هیچ کس نمیاد جای تو
دلشوره دارم من واسه فردای تو
از عشق هر چیزی که میشناسمو از من گرفتی
تو باقی مونده احساسمو از من گرفتی
میخوای من باشیو یادت بره مایی وجود داره
خودت آماده رفتنی و ترست نمیذاره
اصلا نترس راحت برو بی من هیشکی به جز تو منو یادش نیست
فکر کردی کی از من خبر داره راحت برو هیشکی حواسش نیست
ببهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش
دورم از تو و دنیای تو راحت باش
هیچ کس نمیاد جای تو
دلشوره دارم من واسه فردای تو
بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش
دورم از تو و دنیای تو راحت باش
هیچ کس نمیاد جای تو
دلشوره دارم من واسه فردای تو
مسیرمون با هم یکی بود ولی مقصد جدا
برو …

بررسی موزیک ویدیو محسن یگانه به نام بهت قول میدم

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی دانلود موزیک ویدیو با کیفیت متوسط
  • ۹۵/۱۰/۰۳
  • reza jahan

محسن یگانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی