ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام سلام بابا

دانلود آهنگ یاسر محمودی به نام سلام بابا، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای سلام بابا با صدای یاسر محمودی از شب صدا

Download Ahang Jadid Yaser Mahmoudi – Salam Baba

ترانه از : ملیحه اصغری / آهنگ و تنظیم توسط : یاسر محمودی / میکس و مسترینگ و گیتاریست : یاسر محمودی

یاسر محمودی به نام سلام بابا

متن آهنگ جدید یاسر محمودی به نام سلام بابا

بیدارمو تو فکر تو درگیر این تنهاییم
بیدارمو گیج توام حتی نمیدونم کیم
باز قلب من این بغضو خورد
باز امشبم تو سینه مرد
بیدارم و آشفتمو از فکر تو خوابم نبرد
بیدارمو دلتنگیام بیشتر شده
حتی صدام گرفته و در نمیاد بدون تو این نفسا
باز قلب من این بغضو خورد
باز امشبم تو سینه مرد
بیدارم و آشفتمو از فکر تو خوابم نبرد
بیدارمو دلتنگیام بیشتر شده
حتی صدام گرفته و در نمیاد بدون تو این نفسا
گیج توام با عطر غم دلواپسم ریختم به هم
بیدارمو بیحوصله قلبم دیگه نمیزنه
درد من از دوری توست گیج تو و احساسمم
خوابم نبرد حتی یه شب به اشک و گریه هام قسم
باز قلب من این بغضو خورد

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام سلام بابا

♫♫♫
باز امشبم تو سینه مرد
بیدارم و آشفتمو از فکر تو خوابم نبرد
بیدارمو دلتنگیام بیشتر شده
حتی صدام گرفته و در نمیاد این نفسا
بیدارمو تو فکر تو درگیر این تنهاییم
بیدارمو گیج توام حتی نمیدونم کیم
باز قلب من این بغضو خورد
باز امشبم تو سینه مرد
بیدارم و آشفتمو از فکر تو خوابم نبرد
بیدارمو دلتنگیام بیشتر شده
حتی صدام گرفته و در نمیاد بدون تو این نفسا
باز قلب من این بغضو خورد
باز امشبم تو سینه مرد
بیدارم و آشفتمو از فکر تو خوابم نبرد
بیدارمو دلتنگیام بیشتر شده
حتی صدام گرفته و در نمیاد بدون تو این نفسا
گیج توام با عطر غم دلواپسم ریختم به هم
بیدارمو بیحوصله قلبم دیگه نمیزنه
درد من از دوری توست گیج تو و احساسمم
خوابم نبرد حتی یه شب به اشک و گریه هام قسم
باز قلب من این بغضو خورد
باز امشبم تو سینه مرد
بیدارم و آشفتمو از فکر تو خوابم نبرد
بیدارمو دلتنگیام بیشتر شده
حتی صدام گرفته و در نمیاد این نفسا

بررسی آهنگ یاسر محمودی به نام سلام بابا

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۱۰/۰۳
  • reza jahan

یاسر محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی