ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید قاسم افشار به نام بانو برو

دانلود آهنگ قاسم افشار به نام بانو برو، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای بانو برو با صدای قاسم افشار از شب صدا

Download Ahang Jadid Ghasem Afshar – Banoo Boro

ترانه  از : امید مهنام / ساخت آهنگ : علی نیک پی / میکس و مسترینگ توسط : محمد رشیدیان

قاسم افشار به نام بانو برو

متن آهنگ جدید قاسم افشار به نام بانو برو

پاییز مثل مرگ وقتی که دستای من از دستای تو دوره
بارون پشت پنجره داره این خاطرات سرد و میشوره
جونی نمونده توی دستامون برگا هنوز از شاخه میریزن
حتی دی و خرداد و فروردین بی تو مثل روزای پاییزن
بانو برو من هم سرم گرمه سرگرم شورش های پی در پی
آره یه روز خوبی تو راهه اما نمی دونم کجا و کی

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید قاسم افشار به نام بانو برو

♫♫♫
بانو برو من هم سرم گرمه سرگرم شورش های پی در پی
آره یه روز خوبی تو راهه اما نمی دونم کجا و کی
پاییز مثل مرگه وقتی که بارون داره آهسته میباره
اینجا کنار نم نم بارون دستای من دستات و کم داره
جونی نمونده توی دستامون این زندگی بی تو غم انگیزه
تنها رفیقم رد پاهاته اینجا تموم سال پاییز پاییزه
بانو برو من هم سرم گرمه سرگرم شورش های پی در پی
آره یه روز خوبی تو راهه اما نمی دونم کجا و کی
بانو برو من هم سرم گرمه سرگرم شورش های پی در پی
آره یه روز خوبی تو راهه اما نمی دونم کجا و کی

بررسی آهنگ قاسم افشار به نام بانو برو

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۱۰/۰۳
  • reza jahan

قاسم افشار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی