ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید تی ام بکس به نام دخترای بد

دانلود آهنگ تی ام بکس به نام دخترای بد، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای دخترای بد با صدای تی ام بکس از شب صدا

Download Ahang Jadid TM Bax – Dokhtaraye Bad

تی ام بکس به نام دخترای بد

متن آهنگ جدید تی ام بکس به نام دخترای بد

مامان هی میگفت دنباله دختریمثه این من نباشم
میگفتش میره عینه قطار ولی مهمه با کی سوار شم
اما فداتشم فداتشم دختره یه چیز دیگست
با اینکه نمیدونم کی هست بذار بگن هر چی میخوان بگن دیگه دیره دادم بهش دل من
یکی بهم بگه چرا همیشه دلم عاشقه دخترای بد میشه
یکی بهم بگه چرا همیشه دلم عاشقه دخترای بد میشه
خودتم میدونی از اون بدایی , از اون بدایی , تو از اون بدایی
خودتم میدونی از اون بدایی , از اون بدایی , تو از اون بدایی
با اینکه از اون بدایی دور و ورت داری کلی فدایی
با اینکه منو کشتی ولی واسم هنوزم عینه راز بقایی

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید تی ام بکس به نام دخترای بد

♫♫♫
تو چشام پاکی حتی اگه کثیف ترین دختر حرم سرایی
منو به زور میبینی اگرم میبینی تو پول میبینی
ولی مهم نیست بیا ازم سو استفاده کن
تو همون دخترایی که مامان میگفت بهشون اعتماد نکن
ولی بذار بگن هر چی میخوان بگن دیگه دیره دادم بهش دل من
یکی بهم بگه چرا همیشه دلم عاشقه دخترای بد میشه
یکی بهم بگه چرا همیشه دلم عاشقه دخترای بد میشه
خودتم میدونی از اون بدایی , از اون بدایی , تو از اون بدایی
خودتم میدونی از اون بدایی , از اون بدایی , تو از اون بدایی
میدونی که از اون بدایی ما رو کردی بدجوری هوایی
دوست دارم تو رو با هر ادایی آره سرم بیاری هر بلایی
ما رو کردی تو خر فرض بهونه کردی و بعد قهر دیدم
بدی ولی باورم نشد با یه نه خر بعد در
دور و برت همه کلی هولن پنجشنبه ها همه پلنگ به بغلن
همه تو فکر دستمالی کردنن خدایی خواستمت من عقلن واسه همین
هر چی میخوان بگن دیگه دیره دادم بهش دل من
یکی بهم بگه چرا همیشه دلم عاشقه دخترای بد میشه
یکی بهم بگه چرا همیشه دلم عاشقه دخترای بد میشه
هیشکی کامل نیست ولی بدون هیچیش کمه به جز اینکه میدونم دلمو میشکنه
میدونم یه روز میره عینه باد لعنت به هر کی که این قیافه رو به این داد
آره ارزششو داره که دلو بهش گرمه حالا تا اون روز الان که پیشه منه

 

بررسی آهنگ تی ام بکس به نام دخترای بد

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۱۰/۰۳
  • reza jahan

tm bax

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی