ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو و رضا پیشرو به نام چرا

دانلود آهنگ امیر تتلو و رضا پیشرو به نام چرا، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای چرا با صدای امیر تتلو و رضا پبشرو از شب صدا

Download Ahang Jadid Amir Tataloo Ft Reza Pishro – Chera

تنظیم از : امیر دیوا

امیر تتلو و رضا پیشرو به نام چرا

متن آهنگ جدید امیر تتلو و رضا پیشرو به نام چرا

چه کردی پسرک ولگرد تو فرود ممنوع های طرف حیرت
خاموش کردی جهنمو ساکت و سیر…
من زندم دیگه پله های نفرت تا انتهای ذهنم
چرا نمیدی بینمون یه تازه فرود راه
چرا نمی فهمی داره غروب راه
چرا هی همو تنها میزاریم بهم میخوره حالم از فاز فرودگاه
چه کردی پسرک ولگرد تو فرود ممنوع های طرف حیرت
خاموش کردی جهنمو ساکت و سیر…
من زندم دیگه پله های نفرت تا انتهای ذهنم
چه کردی پسرک ولگرد تو فرود ممنوع های طرف حیرت
خاموش کردی جهنمو ساکت و سیر…
من زندم دیگه پله های نفرت تا انتهای ذهنم
چرا نمیدی بینمون یه تازه فرود راه
چرا نمی فهمی داره غروب راه
چرا هی همو تنها میزاریم بهم میخوره حالم از فاز فرودگاه
چه کردی پسرک ولگرد تو فرود ممنوع های طرف حیرت

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو و رضا پیشرو به نام چرا

♫♫♫
خاموش کردی جهنمو ساکت و سیر…
من زندم دیگه پله های نفرت تا انتهای ذهنم
چه کردی پسرک ولگرد تو فرود ممنوع های طرف حیرت
خاموش کردی جهنمو ساکت و سیر…
من زندم دیگه پله های نفرت تا انتهای ذهنم
چرا نمیدی بینمون یه تازه فرود راه
چرا نمی فهمی داره غروب راه
چرا هی همو تنها میزاریم بهم میخوره حالم از فاز فرودگاه
چه کردی پسرک ولگرد تو فرود ممنوع های طرف حیرت
خاموش کردی جهنمو ساکت و سیر…
من زندم دیگه پله های نفرت تا انتهای ذهنم
چه کردی پسرک ولگرد تو فرود ممنوع های طرف حیرت
خاموش کردی جهنمو ساکت و سیر…
من زندم دیگه پله های نفرت تا انتهای ذهنم
چرا نمیدی بینمون یه تازه فرود راه
چرا نمی فهمی داره غروب راه

بررسی آهنگ امیر تتلو و رضا پیشرو به نام چرا

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۱۰/۰۳
  • reza jahan

امیر تتلو و رضا پیشرو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی