ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ ندیم به نام دلم شکست

دانلود آهنگ ندیم به نام دلم شکست ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای دلم شکست با صدای ندیم از شب صدا

Download Ahang Jadid Nadim – Delam Shekast

ترانه : حمید فریزند / آهنگ : ندیم عمرانی / تنظیم ، میکس و مسترینگ : رضا پناهی / ویولون : رضا جمال

آرشیو

دانلود آهنگ ندیم به نام دلم شکست

متن آهنگ ندیم به نام دلم شکست

قرار نبود که بعد من بره تو قلب این و اون جا بشه
بهم می گفت که بعد من می میره آخه اون نمی تونه که تنها بشه
دلم شکست حواست هست تمام آرزوی من به گل نشست
اشک چشام رو گونه هام نشست و گریه هام برات به دل نشست
تنها نموند ولی منو با اشکام چه تنها گذاشت
نگفته بود که میره زود نگفته بود که به جز من کسی رو داشت
بهم به جز دروغ نگفته بود

♫♫♫

دانلود آهنگ ندیم به نام دلم شکست

♫♫♫
دلم شکست حواست هست تمام آرزوی من به گل نشست
اشک چشام رو گونه هام نشست و گریه هام برات به دل نشست
قرار نبود که بعد من بره تو قلب این و اون جا بشه
بهم می گفت که بعد من می میره آخه اون نمی تونه که تنها بشه
دلم شکست حواست هست تمام آرزوی من به گل نشست
اشک چشام رو گونه هام نشست و گریه هام برات به دل نشست

بررسی آهنگ ندیم به نام دلم شکست

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۱۰/۰۱
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی