ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام عشقم کجایی

دانلود آهنگ مجید خراطها به نام عشقم کجایی، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای عشقم کجایی با صدای مجید خراطها از شب صدا

Download Ahang Jadid Majid Kharatha – Eshgham Kojaei

ترانه و آهنگ : مجید خراطها / تنظیم ، میکس و مسترینگ : میلاد بیضایی

مجید خراطها به نام عشقم کجایی

متن آهنگ جدید مجید خراطها به نام عشقم کجایی

عزیزم از روزی که تو رفتی همه خاطراه هامونو سوزوندم
آخه حالم خراب و داغون بود با دعاهای مادرم موندم
ببین عشقت باهام چیکار کرده من برای خودم کسی بودم
رد داد دلم چه بد عین روانیام عشقم کجایی
همه باهام بدن قید منو زدن عشقم کجایی
کوله م رو دوشمه تو این خیابونا عشقم کجایی

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام عشقم کجایی

♫♫♫
بارون که میزنه خیس میشه کارتونا عشقم کجایی
واست تو روی همه وایسادم همه می خوان که نا امیدت شم
مدل موهامو عوض کردم تا شبیه عشق جدیدت شم
من کجا همچین آدمی بودم من برای خودم کسی بودم
رد داده مغز من عین روانی ام عشقم کجایی
همه باهام بدن قید منو زدن عشقم کجایی
کوله م رو دوشمه تو این خیابونا عشقم کجایی
بارون که میزنه خیس میشه کارتونا عشقم کجایی

بررسی آهنگ مجید خراطها به نام عشقم کجایی

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۱۰/۰۱
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی