ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو و سپهر خلسه به نام با تو یکی نه

دانلود آهنگ بهزاد لیتو و سپهر خلسه به نام با تو یکی نه ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای با تو یکی نه با صدای بهزاد لیتو و سپهر خلسه از شب صدا

Download Ahang Jadid Behzad Leito Sepehr Khalse Ba To Yeki Na (Ft Siavash Rad Anita)

بهزاد لیتو و سپهر خلسه به نام با تو یکی نه

متن آهنگ جدید بهزاد لیتو و سپهر خلسه به نام با تو یکی نه

با همه سرد بودم با تو یکی نه گرمه پشتم با تو یتیمم
نمیخوان اینا اصن منو با تو ببینن چون دوست دارن جاتو بگیرن
با همه سرد بودم با تو یکی نه گرمه پشتم با تو یتیمم
نمیخوان اینا اصن منو با تو ببینن چون دوست دارن جاتو بگیرن
شاید چیزی نگم بهتر باشه قصه م شدش عبرت واسه
یه ملت آخه شاید قسمت باشه الان میشناسن یه ملت داشتو

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو و سپهر خلسه به نام با تو یکی نه

♫♫♫
میگن هر جا میره برنامه جوره رفیق بیخبر از سرمایه تومه
میگن با همه فرق داره خونه واسه من خونه اما کدومه
تو رو حتی دادم ترجیح به موزیک با هم خوب بودیم هر چی که بودیم
ساده بودیم ازش ترسیده بودیم دلم خوشه الان به تفریح زوری
این روزا که همه میگن عاشقتن انتخاب ولی هنوز یکی واسه من
گلم تو خیالم  چیدنت رو میز گریه کن بشه پیرهنت خیس
با همه سرد بودم با تو یکی نه گرمه پشتم با تو یتیمم
نمیخوان اینا اصن منو با تو ببینن چون دوست دارن جاتو بگیرن
با همه سرد بودم با تو یکی نه گرمه پشتم با تو یتیمم
نمیخوان اینا اصن منو با تو ببینن چون دوست دارن جاتو بگیرن

بررسی آهنگ بهزاد لیتو و سپهر خلسه به نام با تو یکی نه

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۱۰/۰۱
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی