ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام سرزنش

دانلود آهنگ مجید یحیایی به نام سرزنش ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای سرزنش با صدای مجید یحیایی از شب صدا

Download Ahang Jadid Majid Yahyaei – Sarzanesh

ترانه : عاطفه صائب و مجید شمس / تنظیم ، میکس و مسترینگ : مجید یحیایی

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام سرزنش

متن آهنگ جدید مجید یحیایی به نام سرزنش

 ای دل بی طاقت من
دیگه سیاه لحظه هات
همنفست آخر سر
گریه رو جا گذاشت برات
باز که نشستی یه طرف
زانوی غم بغل نگیر
خسته بی قرار من
ای بی صدای سر به زیر
ای بی صدای سر به زیر
نذار به روت بیارمو
دوباره سرزنش بشی
گذشتم از هرچی که بود
تویی که دست نمیکشی
بیا و از یاد ببرش
با اینکه سخته دل من
کی گفته افتادن برگ
مرگ درخت دل من
بس به خاطر خدا
بیا و این کارو بکن

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام سرزنش

♫♫♫
واسه یه بارم که شده
رعایت مارو بکن
به خاطرش شکستیو
چه بی صدا گذاشت و رفت
کسی که پاش هدر شدی
بگو چرا گذاشت و رفت
بگو چرا گذاشت و رفت
نذار به روت بیارمو
دوباره سرزنش بشی
گذشتم از هرچی که بود
تویی که دست نمیکشی
بیا و از یاد ببرش
با اینکه سخته دل من
کی گفته افتادن برگ
مرگ درخت دل من

بررسی آهنگ مجید یحیایی به نام سرزنش

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی