ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهرداد اسدی و حمید آداب به نام دوست دارم

دانلود آهنگ مهرداد اسدی و حمید آداب به نام دوست دارم ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای دوست دارم با صدای مهرداد اسدی و حمید آداب از شب صدا

Download Ahang Jadid Mehrdad Asadi Ft Hamid Adab Dooset Daram

ترانه : علی استیری / آهنگ : سعید سام / تنظیم : فرید فروغی

دانلود آهنگ جدید مهرداد اسدی و حمید آداب به نام دوست دارم

متن آهنگ جدید مهرداد اسدی و حمید آداب به نام دوست دارم

بدی هیچوقت تو قلبت نیست

خوش اخلاقی تو عشقت خیلی خلاقی دوست دارم

باهام روراست و یک رنگی نباشم خیلی دلتنگی

پی آرامشی با من نمیجنگی دوست دارم

من از تو سیر نمیشم که ازت دلگیر نمیشم که

کنارت پیر نمیشم که دوست دارم

همین که جام نمیزاری منو تنهام نمیزاری

تو چشمات مهربونی و تو قلبت عاشقی داری

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مهرداد اسدی و حمید آداب به نام دوست دارم

♫♫♫

دوست دارم دوست دارم

همین شکلی همین جوری دوست دارم

گاهی وقتا که مغروری دوست دارم

همین که ساده دل بستی کنارم بودی و هستی

دوست دارم دوست دارم

من از تو سیر نمیشم که ازت دلگیر نمیشم که

کنارت پیر نمیشم که دوست دارم

همین که جام نمیزاری منو تنهام نمیزاری

تو چشمات مهربونی و تو قلبت عاشقی داری

دوست دارم دوست دارم

همین شکلی همین جوری دوست دارم

گاهی وقتا که مغروری دوست دارم

همین که ساده دل بستی کنارم بودی و هستی

دوست دارم دوست دارم

 

بررسی آهنگ مهرداد اسدی و حمید آداب به نام دوست دارم

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۲۸
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی