ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام من بی تو یه دیوونم

دانلود آهنگ مهران آتش به نام من بی تو یه دیوونم ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای من بی تو یه دیوونم با صدای مهران آتش از شب صدا

Download Ahang Jadid Mehran Atash – Man Bi To Ye Divoonam

ترانه : محسن حق نظر / آهنگ : محمد عابدینی / تنظیم : فرزاد عابدینی

دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام من بی تو یه دیوونم

متن آهنگ جدید مهران آتش به نام من بی تو یه دیوونم

جز اینکه با تو باشم آرزویی ندارم

تمومه زندگیمو به پای تو میزارم

حسی که به تو دارم از این ترانه پیداس

این زندگی کنارت شبیه خواب و رویاس

این زندگی کنارت شبیه خواب و رویاس

من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم

به پای تو میمونم تو شدی دنیام

من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم

به پای تو میمونم تو شدی دنیام

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام من بی تو یه دیوونم

♫♫♫

عشق من با تو لمس دستاتو

به همه دنیا نمیدم اون نگاتو

از همون اول عاشقت بودم

نمیگیره توی قلب من کسی جاتو

نمیگیره توی قلب من کسی جاتو

من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم

به پای تو میمونم تو شدی دنیام

من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم

به پای تو میمونم تو شدی دنیام

من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم

به پای تو میمونم تو شدی دنیام

من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم

به پای تو میمونم تو شدی دنیام

بررسی آهنگ مهران آتش به نام من بی تو یه دیوونم

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۲۸
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی