ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی به نام عشق کی بودی

دانلود آهنگ مجید اصلاحی به نام عشق کی بودی ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای عشق کی بودی با صدای مجید اصلاحی از شب صدا

Download Ahang Jadid Majid Eslahi – Eshghe Ki Boodi

ترانه و آهنگ و تنظیم : مجید اصلاحی

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی به نام عشق کی بودی

متن آهنگ جدید مجید اصلاحی به نام عشق کی بودی

خوبه حالم وقتی تورو دارم دلشوره ندارم اینکه کنارمی تو

خوبه حالم خرابه اون نگاتم آخه بی قرارتم منم دیوونه تو

بارون تورو یادم من میاره آسون میشی ماه و من ستاره

آروم میگیره دلم دوباره وقتی دست من دستاتو داره

جونم آخه تو عشق کی بودی عمرم تا حالا مال کی بودی

چشمات برق الماسو که داره حرفات عشقو یاد من میاره

خوبه حالم وقتی تورو دارم دلشوره ندارم اینکه کنارمی تو

خوبه حالم خرابه اون نگاتم آخه بی قرارتم منم دیوونه تو

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی به نام عشق کی بودی

♫♫♫

بارون تورو یادم من میاره آسون میشی ماه و من ستاره

آروم میگیره دلم دوباره وقتی دست من دستاتو داره

جونم آخه تو عشق کی بودی عمرم تا حالا مال کی بودی

چشمات برق الماسو که داره حرفات عشقو یاد من میاره

خوبه حالم وقتی تورو دارم دلشوره ندارم اینکه کنارمی تو

خوبه حالم خرابه اون نگاتم آخه بی قرارتم منم دیوونه تو

بررسی آهنگ مجید اصلاحی به نام عشق کی بودی

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۲۸
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی