ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام تنهایی

دانلود آهنگ امین فیاض به نام تنهایی ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای تنهایی با صدای امین فیاض از شب صدا

Download Ahang Jadid Amin Fayyaz – Tanhaei

ترانه : امین فیاض / تنظیم ، میکس و مسترینگ : حکیم عباس اوغلی

دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام تنهایی

متن آهنگ جدید امین فیاض به نام تنهایی

واسه تو میخونم میخوام پیشت بمونم
واسه تو میخونم میخوام پیشت بمونم
اگه پیشم نباشی هی در به در میمونم
هی در به در میمونم
دیوونه دیوونه هی دل من گریونه
اگه پیشم نباشی هی در به در میمونه
خدایا خدایا خدایا خدایا خدایا خدایا ای خدایا خدایا
بسه این تنهایی مردم ازین جدایی
مردم ازین جدایی
خدایا خدایا خدایا خدایا
بسه این تنهایی مردم ازین جدایی
مردم ازین جدایی

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام تنهایی

♫♫♫
رسم زمونه اینه بریو تنهاشم
شاید قسمت همینه که پیشت نباشم
باید منم بتونم مثل تو بی وفاشم
مثل تو بی وفاشم
من دلم شکسته ولی خدایی دارم
اگه دلم شکسته آره خدایی دارم
تنها درمون درد این دل بی قرارم
این دل بی قرارم
خدایا خدایا خدایا خدایا خدایا خدایا ای خدایا خدایا
بسه این تنهایی مردم ازین جدایی
مردم ازین جدایی
خدایا خدایا خدایا خدایا
بسه این تنهایی مردم ازین جدایی
مردم ازین جدایی
خدایا خدایا خدایا خدایا خدایا خدایا ای خدایا خدایا
بسه این تنهایی مردم ازین جدایی
مردم ازین جدایی
خدایا خدایا خدایا خدایا
بسه این تنهایی مردم ازین جدایی
مردم ازین جدایی

بررسی آهنگ امین فیاض به نام تنهایی

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت
  • ۹۵/۰۹/۲۷
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی