ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید فرشاد حسامی به نام باور کن

دانلود آهنگ فرشاد حسامی به نام باور کن ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ عمگین فوق العاده زیبای باور کن با صدای فرشاد حسامی از شب صدا

Download Ahang Jadid Farshad Hesami – Bavar Kon

ترانه : آرمان تابان

دانلود آهنگ جدید فرشاد حسامی به نام باور کن

متن آهنگ جدید فرشاد حسامی به نام باور کن

باور کن عطرو موهاتو لمس دستاتو یادمه

باور کن اون خیابونو پرسه هامونو یادمه

باور کن زندگی دیگه بی تو از دستم میره

باور کن یاد اون روزا یه لحظه از سرم نمیره

نمیدونی هر روزم به یادت شب میشه هز شب بی قرارم

عشق من عشق من بدون تو باید مثل بارون هر روز و هر لحظه ببارم

عشق من عشق من نمیدونی هر روزم به یادت شب میشه هر شب بی قرارم

عشق من عشق من بدون تو باید مثل بارون هر روز و هر لحظه ببارم

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید فرشاد حسامی به نام باور کن

♫♫♫

باور کن باور من باور کن عطر تنت توی شبام پر شده توو خاطره ام

عشق من عطرو موهاتو لمس دستاتو یادمه

عشق من اون خیابونو پرسه هامونو یادمه

عشق من زندگی دیگه بی تو از دستم میره

عشق من یاد اون روزا یه لحظه از سرم نمیره

نمیدونی هر روزم به یادت شب میشه هز شب بی قرارم

عشق من عشق من بدون تو باید مثل بارون هر روز و هر لحظه ببارم

عشق من عشق من نمیدونی هر روزم به یادت شب میشه هر شب بی قرارم

عشق من عشق من بدون تو باید مثل بارون هر روز و هر لحظه ببارم

عشق من عشق من باور کن

بررسی آهنگ فرشاد حسامی به نام باور کن

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۲۶
  • reza jahan

فرشاد حسامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی