ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تیمار

دانلود آهنگ امیر تتلو به نام تیمار ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای تیمار با صدای امیر تتلو از شب صدا

Download Ahang Jadid Amir Tataloo – Timar

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تیمار

متن آهنگ جدید امیر تتلو به نام تیمار

من در اختیار تو بیا این تن و ببرِش تیمارش کن
اون بی تو قلبش بیماره چون نفسشی بیا بشکنش سیگارشو
من در اختیار تو بیا این تن و ببرش تیمارش کن
اون بی تو قلبش بیماره چون نفسشی بیا بشکنش سیگارشو
توی باغچه ی قلب من بی تو خارم نمیشکفت
با تو آرومم تو یه فرشته ای به تو آدم نمیشه گفت
توی بازی این روزا تو یه راه مخفی نابی

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تیمار

♫♫♫
نمیدونم چطور نورت یهو به این مار افعی تابید
من در اختیار تو بیا این تن و ببرش تیمارش کن
اون بی تو قلبش بیماره چون نفسشی بیا بشکنش سیگارشو
من در اختیار تو بیا این تن و ببرِش تیمارِش کن
اون بی تو قلبش بیماره چون نفسشی بیا بشکنش سیگارشو
گل سرخ لبای تو یه دمنوشه و آروم میکنه هرم هوای تو منو
دلم مرده برای تو نرو پیکرم میگیره با تو فرم عاشق شدنو
بلندگوی صدای تو برام مثه یه گهواره ی موزیکه
با تو دورم از این دنیا و انگار که تو آغوشت یه سیاره ی کوچیکه
من در اختیار تو بیا این تن و ببرش تیمارش کن
اون بی تو قلبش بیماره چون نفسشی بیا بشکنش سیگارشو
من در اختیار تو بیا این تن و ببرش تیمارش کن
اون بی تو قلبش بیماره چون نفسشی بیا بشکنش سیگارشو

بررسی آهنگ امیر تتلو به نام تیمار

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۲۶
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی