ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام خواب

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای خواب با صدای میثم ابراهیمی از شب صدا

Download Ahang Jadid Meysam Ebrahimi – Khab

ترانه : شاهین شیخی / آهنگسازی و تنظیم : صالح رضایی

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام خواب

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام خواب

جدیداً خواب تو رو زیاد میبینم
هر روز یه خبر از تو میاد میبینم
که حال تو خوب نیست مثل خودم
من دیگه خسته شدم
هیچ وقت خیالم از رفتنت جمع نشد
علاقم به تو کم نشد
با این که نیستی پیشم تو رو هنوزم
مال خودم می دونم

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام خواب

♫♫♫
تو همین مسیر که سمتت میام دستامو بگیر
واسه یه دفعه عشقمونو جدی بگیر
خودت می دونی که
بیشتر از هر کی چشاتو میخوام
عشق منی تویی همه دنیام
پای این آرزوی قدیمی بمون
خودتو برسون تو به دستای من
هنوزم مثه همه قدیمه چشات،
زندگیمه چشات
منو برگردون تو به همون حالتم
هر جوری که شده حتی یک ساعتم
میخوام بشینم باز پای حرفای تو
تو چشمای تو ذول بزنم

  • ۹۵/۰۹/۲۴
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی