ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام پشیمونم

دانلود آهنگ علیرضا روزگار ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای پشیمونم با صدای علیرضا روزگار از شب صدا

Download Ahange Jadid Alireza Roozegar – Pashimoonam

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام پشیمونم

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام پشیمونم

 من حتی فکرشم نکرده بودم یه روزی از چشای تو بیفتم
من این شبای سخت بی کسی رو بجز خودت به هیچ کسی نگفتم
دیگه با گریه هم آروم نمیشم کسی که رفت یه روزی عاشقم بود
همه دنیام تویی هر جا که باشی روزای خوبمو بردی چقدر زود
پشیمونم از اون روزی که رفتی شاید میشد جلو راتو بگیرم
نتونستم بگم حرفامو با تو که دارم از نبود تو میمیرم
پشیمونم از اون روزی که رفتی شاید میشد جلو راتو بگیرم
نتونستم بگم حرفامو با تو که دارم از نبود تو میمیرم

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام پشیمونم

♫♫♫

چقد دلتنگ اون روزام که بودی همون روزای خوب با تو بودن
نشد تا آخرش با من بمونی چشای من همیشه غصه خوردن
هنوزم زنده ام با خاطراتت به تنهایی هنوز عادت نکردم
چقد دستاتو کم دارم عزیزم بی تو یه شب خواب راحت نکردم
پشیمونم از اون روزی که رفتی شاید میشد جلو راتو بگیرم
نتونستم بگم حرفامو با تو که دارم از نبود تو میمیرم
پشیمونم از اون روزی که رفتی شاید میشد جلو راتو بگیرم
نتونستم بگم حرفامو با تو که دارم از نبود تو میمیرم

 

بررسی آهنگ علیرضا روزگار به نام پشیمونم

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۲۳
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی