ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید اشکمهر به نام به من برگرد

دانلود آهنگ اشکمهر ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای به من برگرد با صدای اشکمهر از شب صدا

Download Ahange Jadid Ashkmehr – Be Man Bargard

ترانه : حمید فریزند / آهنگ : مهدی آذر / تنظیم : مسعود جهانی

دانلود آهنگ جدید اشکمهر با نام به من برگرد

متن آهنگ جدید اشکمهر به نام به من برگرد

یه مرد بی قراره

یه وقتا دوباره

زیاد پا میزاره کنار خاطرات تو

یه مرد بی بهونه

دلو میکشونه تو هر جای خونه به سمت خاطرات تو

پاشو به من برگرد

نمیشه قهر این چشماتو باور کرد

پاشو تماشا کن تو عشقم رو اگه میتونی هاشا کن

برگرد دلم یخ کرد

تو که رفتی چقد دنیا بهم بد کرد

برگرد که آشوبم نباشی سخته این رو و شبو رد کرد

به من برگرد

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید اشکمهر به نام به من برگرد

♫♫♫

نگاه کن ستاره دوباره می باره

تو خوابی که داره منو به شهر تو می کشه

صدا کن که امشب تموم شه جدایی

تو میدونی من رو قهر چشمات می کشه

پاشو به من برگرد

نمیشه قهر این چشماتو باور کرد

پاشو تماشا کن تو عشقم رو اگه میتونی هاشا کن

برگرد دلم یخ کرد

تو که رفتی چقد دنیا بهم بد کرد

برگرد که آشوبم نباشی سخته این رو و شبو رد کرد

پاشو

بررسی آهنگ اشکمهر با نام به من برگرد

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۲۲
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی