ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید نریمان به نام راه غلط

دانلود آهنگ نریمان ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ غمگین و فوق العاده زیبای راه غلط با صدای نریمان از شب صدا

Download New Music Nariman – Rahe ghalat

دانلود آهنگ جدید نریمان به نام راه غلط

متن آهنگ راه غلط ار نریمان

تموم نفس هام یه آهه عمیقه

دلم با یه حسرت حسابی رفیقه

یه جور عجیبی غرورم ترک خورد

چه احساس تلخی دلم تو خودش مرد

تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه

تنم درگیر احساسو دلم اهسته میپوسه

من راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم

حیف بود تو رو نشناخته دنیا رو خبر کردم

من راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم

حیف بود تو رو نشناخته دنیا رو خبر کردم

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید نریمان به نام راه غلط

♫♫♫

چقدر بی نیازم از هر چی که دارم

تو این ظاهر خوش میخوام پا بزارم

میخوام پا بذارم تو هر چی که دارم

به هیچ چیز و هیچ کس نه حسی ندارم

تو رفتی هر شب و روزم برام هر لحظه کابوسه

تنم درگیر احساسو دلم اهسته میپوسه

من راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم

حیف بود تو رو نشناخته دنیا رو خبر کردم

من راهو غلط رفتم اشکامو هدر کردم

حیف بود تو رو نشناخته دنیا رو خبر کردم

بررسی آهنگ نریمان

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۱۹
  • reza jahan

نریمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی