ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی باقری به نام بارون

دانلود آهنگ علی باقری ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ غمگین و فوق العاده زیبای بارون با صدای علی باقری از شب صدا

Download New Music Ali Bagheri – Baroon

دانلود آهنگ جدید علی باقری به نام بارون


متن آهنگ بارون از علی باقری

حالم خوبه کنار تو حالم خوبه برای تو

حالم خوبه من با تو عشقم

حالم خوبه تو باشی و منو تو تنها باشیمو

حالم خوشه من با تو عشقم

بارون داره میباره چه آروم منو تو توی خیابون

عاشقیم ما هردو تامون

بارون داره میباره چه آروم منو تو توی خیابون

عاشقیم ما هردو تامون

دلم خوشه نگات کنم نگام کنی

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی باقری به نام بارون

♫♫♫

صدات کنم دلم خوشه من به تو عشقم

دلم خوشه عاشقمی حرفاتو راحت میزنی

دلم خوشه من به تو عشقم

بارون داره میباره چه آروم منو تو توی خیابون

عاشقیم ما هردوتامون

بارون داره میباره چه آروم منو تو توی خیابون

عاشقیم ما هردوتامون

دلم خوشه نگات کنم

دلم خوشه نگات کنم

بررسی آهنگ علی باقری

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۱۹
  • reza jahan

علی باقری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی