ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو جدید بهزاد لیتو و سپهر خلسه به نام نگو مثه اونام

دانلود موزیک ویدیو بهزاد لیتو و سپهر خلسه ، چهار کیفیت متفاوت ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود موزیک ویدیو فوق العاده زیبای نگو مثه اونام با صدای بهزاد لیتو و سپهر خلسه از شب صدا

Download New Music Video By Behzad Leito & Speher Khalse – Nagoo Mese OOnam

همراه با کیفیت MP3 320

دانلود موزیک ویدیو جدید بهزاد لیتو و سپهر خلسه به نام نگو مثه اونام

 متن آهنگ نگو مثل اونام از بهزاد لیتو و سپهر خلسه

بگو بگو بگو بگو بگو بگو
اگه دیدی یکی مثله من تو بگو

بگو بگو بگو بگو بگو بگو
اگه دیدی یکی مثله من تو بگو

نگو مثه اونام نگو واسه اونام
نگو مثه اونام نگو واسه اونام

نگو مثه اونام نگو واسه اونام
می پاشه نمک باز رو زخمم هی

اینا خیلی پخمن هی
پس نگیر خیلی وقتمو
میدونی عاشقه کلمه ریتم و قافیه هام
حبیبی شیخم هرجا میرم پره دافیه بام
الکی عصبی میشی گیر میدی تو ماهی یه بار
داشی مگه کوری نمیبینی که این بازیه ماست
میکنی حسودی داش
ده ساله میخونی همونی داش

####

دانلود موزیک ویدیو جدید بهزاد لیتو و سپهر خلسه به نام نگو مثه اونام

####
اشتباه نرونی کاش رپو دادیم ما جوونی پاش
بلد قلقه من چجوری بشینه به دله من
بالاست خب لول من ته و لیوانا بده به من
دوباره پا رو پداله رپم یه داروی سالم
زبونه تیزه زیاد نمیشه چاقوئه لازم
بپا تو نمالی کونی شلی اگه نری دماغی زودی
اضافه کاری بیخیال کاش بودی یکمی مرامی لوتی

بگو بگو بگو بگو بگو بگو
اگه دیدی یکی مثله من تو بگو

بگو بگو بگو بگو بگو بگو
اگه دیدی یکی مثله من تو بگو

نگو مثه اونام نگو واسه اونام
نگو مثه اونام نگو واسه اونام
نگو مثه اونام نگو واسه اونام

جای منو فقط عزرائیل بلده و نیست واسه مردنم اصراری اصلا
دورم خلوته اجباری منم تراکم و نیستم استالین قشنگ
بد شدم بود دست ما نه همزبون شدم هم صدام نه توهم زدن بچه مایم
واسه بیزینس گر چه پایه ام ماها رسما شاخیم
بالام از زمان ر… بابا دست بردارین درو دافا کنن عکس برداری
کن میرم نی اصغر جایی‌ قلیونم با لشکر دایی آره قلیونم با لشگر دایی
ترکیب ثابته شک نکنه من فیکسم بگو کسی گرم نکنه
بهم میگن سپی جون یزیده تو اینقد کشیدی شبیه ویز خلیفه شدی
خب پولاتو بهتر تو هزینه کن نمیدونن حاجیت کثیفه چون این طرفا آقا پسر
یه چیزایی دیدم جلو چشم همین الان میگیرنم یه ذرشو بخوام به تو بگمو

خیابونو ساختمونها خوابیدن
گربه‌ها توش بیدارن و پا میدان
اینا چرا مغز منو گاییدن؟
بم بگو دارم کجا میرم؟

 

  • بررسی آهنگ بهزاد لیتو و سپهر خلسه

    Reviewed by on

    Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی دانلود موزیک ویدیو با کیفیت متوسط دانلود موزیک ویدیو با کیفیت پایین
  • ۹۵/۰۹/۱۸
  • reza jahan

دانلود موزیک ویدیو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی