ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام دلتنگی

دانلود آهنگ یوسف زمانی ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ غمگین و فوق العاده زیبای دلتنگی با صدای یوسف زمانی از شب صدا

Download New Music Yousef Zamani – Deltangi
ترانه و آهنگ : یوسف زمانی / تنظیم ، میکس و مسترینگ : محمدعلی ضیاء

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام دلتنگی

متن آهنگ دلتنگی از یوسف زمانی

دلتنگی یعنی همین اشکایی که داره میریزه

دلتنگم و نمی دونی چقدر خاطر تو عزیزه

دنیام شده تیره و تاره واسه تو بی قراره

دلی که چاره نداره می خوای یادت بیارم

اون روزی که هوا گرفته بود وقتی که

گفتی عشق به ما نزدیکه

آروم وقتی دلم یکم غم زده بود

تا زدم زده بود گفتی تا آخر باهاتم

من خودم و خوب میشناسم

نیستی تو قلب من درده آخه قلب به تو عادت کرده

قول دادی دلشورم آروم شه قلب تو با من عاشق شه

تازه می فهمم قراره قلبم با دروغات آروم شه

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام دلتنگی

♫♫♫

می ترسیدم همیشه از آخر قصه و تنهایی

بازم بیا بگو هستی بیا بگو هنوز اینجایی

هر وقت دلم برات یکم تنگ میشه

فقط عکسات یکم مرحم میشه

گریه همدم من میشه

می خوای یادت بیارم

اون روزی که هوا گرفته بود وقتی که

گفتی عشق به ما نزدیکه

آروم وقتی دلم یکم غم زده بود

تا زدم زده بود گفتی تا آخر باهاتم

من خودم و خوب میشناسم

نیستی تو قلب من درده آخه قلب به تو عادت کرده

قول دادی دلشورم آروم شه قلب تو با من عاشق شه

تازه می فهمم قراره قلبم با دروغات آروم شه

آروم وقتی دلم

بررسی آهنگ یوسف زمانی

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۱۸
  • reza jahan

یوسف زمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی