ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی رهام به نام هیشکی شبیهم نیست

دانلود آهنگ علی رهام ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ غمگین و فوق العاده زیبای هیشکی شبیهم نیست با صدای علی رهام از شب صدا

Download New Music Ali Raham – Hishki Shabiham Nist
ترانه : علیرضا سلطان زاده / آهنگ : علی رهام و گروه فرکانس / تنظیم ، میکس و مسترینگ : گروه فرکانس

دانلود آهنگ جدید علی رهام بنام هیشکی شبیهم نیست

متن آهنگ هیشکی شبیهم نیست از علی رهام

حسی که بهت دارم از عشق تو لبریزه

حالا که میون ما این فاصله ناچیزه

عمری به تو دل بستم حسی که بهت کم نیست

هیشکی تو این دنیا اینجور شبیهم نیست

از فکر تو بیدارم از عشق تو میخونم

من عاشق چشماتم دنیا رو نمیدونم

تو وارث دنیامی پیش تو دلم قرصه

هرجا که یکی از من اسم تو رو میپرسه

این لحظه چه شیرینه این قصه چقدر خوبه

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی رهام به نام هیشکی شبیهم نیست

♫♫♫

وقتی که همین آهنگ نبض تورو میکوبه

از خنده ی روی لبهات احساستو فهمیدم

دریا رو که میبینم چشماتو نشون میدم

من عاشق چشماتم دنیا رو نمیدونم

تو وارث دنیامی پیش تو دلم قرصه

هرجا که یکی از من اسم تو رو میپرسه

تو نیمه ی دنیامی باید به تو برگردم

وقتی همه روزامو با عشق تو سر کردم

عمری به تو دل بستم حسی که بهت کم نیست

هیشکی توی این دنیا اینجور شبیهم نیست

از فکر تو بیدارم از عشق تو میخونم

من عاشق چشماتم دنیا رو نمیدونم

تو وارث دنیامی پیش تو دلم قرصه

هرجا که یکی از من اسم تو رو میپرسه

بررسی آهنگ علی رهام

Reviewed by on

Rating: 4 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۱۸
  • reza jahan

علی رهام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی