ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ساسی به نام بد سلیقه

دانلود آهنگ ساسی ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ غمگین و فوق العاده زیبای بد سلیقه با صدای ساسی از شب صدا

Download New Music Sasy – Bad Saligheh
تنظیم : نوید میرزایی

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام بد سلیقه

متن آهنگ بد سلیقه از ساسی

چه انتخاب بدی منه بد سلیقه

چجوری عاشقت شدم ازمن بعیده

چیکار کردمو خودم لعنتی که

اومدی توی زندگیم

نه انگار هرچی میشکنه

دلم ادب نمیشه تا فهمید عاشقم

رفت الان چند هفته میشه

منمو بغض و خستگی

حالم از تموم شهر بدتره

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ساسی به نام بد سلیقه

♫♫♫

همه خیابونا رو حفظم

راه میرم با فکرای مسخره

تو حتی یادت نمیاد اسممو عشقم

با اون آیندت امن تره تو فکر چشاتم یه سره

چه حس و حال بدی

همینه حقم همه میگن این روزا عصبی و گیج و پرتم

همه ی دوستام رفتن آدما نمیان سمتم

چیکارکردی با دلم ؟

امروزم مثل دیروز اه چه تکراریه هفتم

تا صبح تو فکرت از اتاقمم بیرون نرفتم

دوستم نداری واقعا

بی تابمه اونکه مثل من نمیمیره برات

بیدارمه بدون تو چقدر دلگیره شبا

حالم از تموم شهر بدتره

همه خیابونا رو حفظم

راه میرم با فکرای مسخره

تو حتی یادت نمیاد اسممو عشقم

با اون آیندت امن تره تو فکر چشاتم یه سره

اونکه مثل من نمیمیره برات

بی تابمه اونکه مثل من نمیمیره برات

بیدارمه بدون تو چقدر دلگیره شبا

چقدر دلگیره شبا

بررسی آهنگ ساسی

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت
  • ۹۵/۰۹/۱۷
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی