ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام عاشقتما

دانلود آهنگ امیرعلی ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ شاد و فوق العاده زیبای عاشقتما با صدای امیرعلی از شب صدا

Download New Music AmirAli – Asheghetama
تنظیم : مجید الماسی / ترانه و آهنگ : امیرعلی

دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام عاشقتما

 

متن آهنگ عاشقتما از امیرعلی

وقتی که نیستی درگیره خونه

در و دیوار میگیره بهونه

نمیدونم چیکار کردی تو با این دل دیوونه

عاشقتما آهای آدما یک نفر اینجا دیوونس

یکی که واسه رسیدن به عشقش دنبال بهونس

دلواپسم نذار خسته شدم از تکرار

تو که میدونی دوست دارم پس سر به سرم نذار

آخ دلم تنگ شده بیا دیوونتم نگو چرا

تو همه دنیای منی تورو دوست دارم دوست دارمت بخدا

####

دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام عاشقتما

####

من تورو دوست دارم اینجا بی تو تاریکه

نگاه کن عشقت کرد با دلم یه کاری که

دیگه هیچکی نمیتونه پا بزاره اینجا

تا نباشی مطمئن باش من نمیرم اینجا

تو مث ترانه میمونی واسم

هی بخون واسه من تو بخون بازم

آخ دلم تنگ شده بیا دیوونتم نگو چرا

تو همه دنیای منی تورو دوست دارم دوست دارمت بخدا

آخ دلم تنگ شده بیا دیوونتم نگو چرا

تو همه دنیای منی تورو دوست دارم دوست دارمت بخدا

  • ۹۵/۰۹/۱۶
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی