ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام تو رفته ای

دانلود آهنگ رضا یزدانی ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ غمگین و فوق العاده زیبای تو رفته ای با صدای رضا یزدانی از شب صدا

Download New Music Reza Yazdani – To Raftei

ترانه : افشین مقدم / آهنگ : علیرضا افکاری

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام تو رفته ای

متن آهنگ تو رفته ای از رضا یزدانی

چگونه با تو باشم که در چاه فنا شم

تو رفته ای و بهتر که من هم نباشم

چگونه جان خود را به دستم بگیرم

بگو چگونه باید برایت بمیرم

به عمر با تو بودن به خود برنگشتم

هر آنچه که تو از آن گذشتی گذشتم

گذشتی گذشتم

تو با دلم چه کردی که در زمان ندیدم

من آن نشانه ها را به این نشان ندیدم

به جز هوای عشقت هوایی در سرم نیست

هر آنچه که تو هستی در این و آن ندیدم

تو با دلم چه کردی که در زمان ندیدم

من آن نشانه ها را به این نشان ندیدم

به جز هوای عشقت هوایی در سرم نیست

هر آنچه که تو هستی در این و آن ندیدم

صدات از علاقم به چشات

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام تو رفته ای

♫♫♫

ندیدم

شکسته بودی و من به یک آن شکستم

چنان که با دو چشمم به باران نشستم

به بال و پر رساندی خود پر نداری

رسانده ای به سامان مرا سر نداری

سر نداری

تو با دلم چه کردی که در زمان ندیدم

من آن نشانه ها را به این نشان ندیدم

به جز هوای عشقت هوایی در سرم نیست

هر آنچه که تو هستی در این و آن ندیدم

تو با دلم چه کردی که در زمان ندیدم

من آن نشانه ها را به این نشان ندیدم

به جز هوای عشقت هوایی در سرم نیست

هر آنچه که تو هستی در این و آن ندیدم

ندیدم

بررسی آهنگ رضا یزدانی

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۱۵
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی