ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بمون نرو از حامد همایون

دانلود آهنگ حامد همایون ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ غمگین و فوق العاده زیبای بمون نرو با صدای حامد همایون از شب صدا

Download New Music Hamed Homayoun – Bemon Naro

ترانه و آهنگ : میلاد بابایی / تنظیم : علی تیرداد / میکس و مسترینگ : احمد سانقی

آرشیو شب صدا

ر

متن آهنگ بمون نرو از حامد همایون

در ادامه خواهید خواند و شنید تکست متن ترانه آهنگ حامد همایون بمون نرو به همراه پخش آنلاین موزیک.

دیگه نمیتونی بگذری از من و عشقم بمون نرو

توی این دنیای غم انگیز و شلوغ من می خوام تورو

میخوام با تو بمونم همیشه تو خوبم

♫♫♫

دانلود آهنگ بمون نرو از حامد همایون

♫♫♫

کنارت آرومم از این دنیا دور دورم وقتی که تو باهامی همیشه همراهمی نمی شه نمیتونم ازت دور بمونم

تو هم انگار نمی تونی دور بشی از من و چشم خیسم دنبالت

تو خودت گفتی هرجا برم قلبم پیش تو دلم همراهت

خیلی وقت تو دلم جز عشقت چیزی نمونده

حتی وقتایی که تو نباشی دنیام تو رو رسونده

بررسی آهنگ حامد همایون

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۱۳
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی