ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بیقرار یاسین با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک یاسین بنام بیقرار ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ بیقرار یاسین و پخش آنلاین

Download New Music Yasin – Bigharar

دانلود آهنگ جدید بیقرار از یاسین

دانلود آهنگ بیقرار یاسین

دانلود در ادامه مطلب

نگات نفس هات
برام معنی عشقه
اومدی تو زندگیم
درست مثل یه فرشته
یه دیوونه نمیتونه
توی فکرت نباشه
اگه تو نباشی پیشم
من میخوام دنیا نباشه
بی قرار چشاتم آره
کسی مثل من دوست نداره
تو گوشم آروم بگو دوباره
دلم تنهات نمیزاره
بیقرار چشاتم آره

متن آهنگ بیقرار یاسین

کسی مثل من دوست نداره
تو گوشم آروم بگو دوباره
دلم تنهات نمیزاره
تو همونی که یه عمره
همیشه خوابشو میدیدم
دنیا رو گشتمو حالا اینجا به عشق تو رسیدم
بی بهونه عاشقونه همه دنیامو پای تو میدم
جز تو که عشق واقعیمی از همه دنیا نا امیدم
بی قرار چشاتم آره
کسی مثل من دوست نداره
تو گوشم آروم بگو دوباره
دلم تنهات نمیزاره
بیقرار چشاتم آره
کسی مثل من دوست نداره
تو گوشم آروم بگو دوباره
دلم تنهات نمیزاره

بیقرار یاسین

برای دانلود جدید ترین آهنگ ها با لینک مستقیم پر سرعت از این پس در گوگل کلمه شتاب موزیک را سرچ کنید.

آموزش دانلود : روی لینک های بالا کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید

در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

  • ۹۶/۰۱/۰۹
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی