ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ نگو نه سعید رهنمافر با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک سعید رهنمافر بنام نگو نه ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ نگو نه سعید رهنمافر و پخش آنلاین

Download New Music Saeed Rahnamafar – Nagoo Na

دانلود آهنگ جدید نگو نه از سعید رهنمافر

دانلود آهنگ نگو نه سعید رهنمافر

دانلود در ادامه مطلب

مگه تو نگفتی که تا همیشه میمونم
پس چرا رفتنو از تو نگاهت میخونم
مگه تو قرار نبودکم نیاری نگو نه
توی این قرارمون بیقراری نگو نـه

متن آهنگ نگو نه سعید رهنمافر

من غرورمو دارم زیر پاهات میزارم
فقط از پیشم نرو
تو فقط اشاره کن بگو چی بشم برات
من همون میشم نرو من غرورمو دارم زیر پاهات میزارم
فقط از پیشم نرو , تو فقط اشاره کن بگو چی بشم برات
من همون میشم نرو !
لحظه ی جداییه

نگو نه سعید رهنمافر

Rate this post

برای دانلود جدید ترین آهنگ ها با لینک مستقیم پر سرعت از این پس در گوگل کلمه شتاب موزیک را سرچ کنید.

آموزش دانلود : روی لینک های بالا کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید

در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

  • ۹۶/۰۱/۰۸
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی