ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ دست نوازش مبین با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک مبین بنام دست نوازش ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ دست نوازش مبین و پخش آنلاین

Download New Music Mobin – Daste Navazesh

دانلود آهنگ جدید دست نوازش از مبین

دانلود آهنگ دست نوازش مبین

دانلود در ادامه مطلب

وقتی کنارمی عالیه حالم
تنها تو رو میخوام از همه عالم
واسه من از خودم بهتری حتی هیشکی شبیهت نیست توی دنیا
محکم اگه رو زمین پا میذارم
از اعتمادی که به تو دارم
خیلی و خیلی زود از پا میوفتم
همه بجز تو همه بجز من
دست نوازش تو کم نشه از سر من
خوبه که بین همه تو شدی باور من
که سر به راه بشم
جای تو توی دلم قرصه مثه همیشه
حس من و تو به هم هیچوقت عوض نمیشه
دیگه هیچوقت عوض نمیشه

متن آهنگ دست نوازش مبین

آروم میگیره دل من از تو
همه این خوبیمو میدونم از تو
چی واسه قلبم واجب تر از تو
واسه نفس کشیدن خبر از تو
حرف تو هیچوقت دوتا نمیشه
دنیا که بی تو دنیا نمیشه
بهترین لحظه به تو رسیدم
دنیام عوض شد تا تو رو دیدم
دست نوازش تو کم نشه از سر من
خوبه که بین همه تو شدی باور من
که سر به راه بشم
جای تو توی دلم قرصه مثه همیشه
حس من و تو به هم هیچوقت عوض نمیشه
دیگه هیچوقت عوض نمیشه

دست نوازش مبین

  • ۹۶/۰۱/۰۶
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی