ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ برقص رضایا با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک رضایا بنام برقص ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ برقص رضایا و پخش آنلاین

Download New Music Rezaya – Beraghs

دانلود آهنگ جدید برقص از رضایا

دانلود آهنگ برقص رضایا

دانلود در ادامه مطلب

دیوونه نشو منکه انقدر دوست دارم
نگران چی شدی من تنهات نمیزارم
همه میدونن که من عاشق و بیمارم
واسه تو تو این عشق یکم مثل یه دیوارم
پس چرا سعی میکنی از دست من قایم شی دیوونه
من دنبالت میام هرجا که بری خونه به خونه
حال من با تو میزونه
برقص وقتی پیش منی بزار حسودا ببینن
نمیخوام گمت کنم همه منتظر اینن
آره من واست میمیرم
پس برقص وقتی پیش منی
چون دیونه ی دوست داشتنی
نفس هاتو حس میکنم وقتی تو بغل منی
برقص وقتی روبرومی
تو که تنها آرزومی
زندگیمو بهت میدم اگه عاشقم بمونی
نه نگو به من بسه برو

متن آهنگ برقص رضایا

ول نمیکنم دست تو رو
تو شب و منو پر میکنی
من میسازم دنیای تو رو
از دوست داشتنت سیر نمیشم
بی اعصابی دلگیر نمیشم
اگه کسی بخواد سمتت بیاد
قول دادم که درگیر نمیشم
پس چرا سعی میکنی از دست من قایم شی دیوونه
من دنبالت میام هرجا که بری خونه به خونه
حال من با تو میزونه
برقص وقتی پیش منی بزار حسودا ببینن
نمیخوام گمت کنم همه منتظر اینن
آره من واست میمیرم
پس برقص وقتی پیش منی
چون دیونه ی دوست داشتنی
نفس هاتو حس میکنم وقتی تو بغل منی
برقص وقتی روبرومی
تو که تنها آرزومی
زندگیمو بهت میدم اگه عاشقم بمونی

برقص رضایا

  • ۹۶/۰۱/۰۶
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی