ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بوی عید بنیامین بهادری با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک بنیامین بهادری بنام بوی عید ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ بوی عید بنیامین بهادری و پخش آنلاین

Download New Music Benyamin Bahadori – Booye Eyd

دانلود آهنگ جدید بوی عید از بنیامین بهادری

دانلود آهنگ بوی عید بنیامین بهادری

آرشیو

دانلود در ادامه مطلب

بوی عیدی بوی تو
بوی کاغذ رنگی
بوی تند تپش قلب من از دیدن تو
بوی عطر با تو رفتن توی یک خونه ی نو
به اینا حواسم رو جمع می کنم
با اینا عشقمو محکم می کنم
شدت اومدنت تو فکر من
وحشت از رفتن تو حتا یه لحظه که میخوای بری تو فکر
فکر یک هدیه جالب که بگیرم واسه تو
واسه تو واسه تو واسه تو واسه تو
صدای کفش تو وقتی که میای
توی قلب من قدم میزنی عاشقونه
اونجور که می خوای
بوی گل سلام تو که پر میگیره توفضا

متن آهنگ بوی عید بنیامین بهادری

توفضا توفضا توفضا تو فضا
به اینا حواسم رو جمع می کنم
با اینا عشقمو محکم می کنم
لذت قدم زدن با تو توی پیاده رو
هوا بارونیه زیر چتر عشق من و تو
عشق تو بارون تنده داره میشوره منو
به اینا حواسم رو جمع می کنم
با اینا عشقمو محکم می کنم
بوی قهوه بوی عکس
بوی قهوه بوی عکس
دو تا فنجون برعکس
اشتیاق دیدن عکس ما دوتا توی قاب
یا تماشای تو اون لحضه که میری توی خواب
به اینا حواسم رو جمع می کنم
با اینا عشقمو محکم می کنم
به اینا حواسم رو جمع می کنم
با اینا عشقمو محکم می کنم

بوی عید بنیامین بهادری

  • ۹۶/۰۱/۰۲
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی