ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ دلم هوایی شده بریم شمال مهدی بابادوست با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک مهدی بابادوست بنام دلم هوایی شده بریم شمال ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ دلم هوایی شده بریم شمال مهدی بابادوست و پخش آنلاین

Download New Music Mehdi Babadoost – Delam Havaei Shode Berim Shomal

دانلود آهنگ جدید دلم هوایی شده بریم شمال از مهدی بابادوست

دانلود آهنگ دلم هوایی شده بریم شمال مهدی بابادوست

آهنگ شاد مهدی بابادوست عیدی شما / ترانه این کار زیبا و شاد توسط سالومه قربانی سروده شده است / ملودی توسط مهدی بابادوست / تنظیم از میثم آبدوس

دانلود در ادامه مطلب

ما باید الان شمال باشیم
با هم چند ساعتی تنها شیم
ما همدیگرو خوب میشناسیم
روی این رابطه حساسیم
حسودی میکنی به دوستات
دستاتو میذاری تو دستام
این حالت واسه من جذابه
وقتی که دل تو بی تابه
دلم هوایی شده بریم شمال
منو تو ستاره ها و عشق و حال
باهم قدم میزینم روی ماسه ها
خدا این عشقو داده هدیه داده واسه ما
دلم هوایی شده بریم شمال
منو تو ستاره ها و عشق و حال

متن آهنگ دلم هوایی شده بریم شمال مهدی بابادوست

باهم قدم میزینم روی ماسه ها
خدا این عشقو داده هدیه داده واسه ما
عشقتو بسیتم تو کوله بارم
تویی تموم دارو ندارم
هرجایی میرم تو باید باشی دارو ندارم
دلمو بردی با یه اشاره بارون نم نم داره میباره
تو این ساحل با تو قلبم بی قراره
دلم هوایی شده بریم شمال
منو تو ستاره ها و عشق و حال
باهم قدم میزینم روی ماسه ها
خدا این عشقو داده هدیه داده واسه ما
دلم هوایی شده بریم شمال
منو تو ستاره ها و عشق و حال
باهم قدم میزینم روی ماسه ها
خدا این عشقو داده هدیه داده واسه ما

دلم هوایی شده بریم شمال مهدی بابادوست

  • ۹۵/۱۲/۲۷
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی