ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام عجب حالیه با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک مهدی یغمایی بنام عجب حالیه ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ عجب حالیه و پخش آنلاین

Download New Music Mehdi Yaghmaei – Ajab Halie

دانلود آهنگ جدید عجب حالیه از مهدی یغمایی

مهدی یغمایی عجب حالیه

ترانه : پیام ربیعی /آهنگ ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : آیدین بهزادی

دانلود در ادامه مطلب

دم از عشق بزن تازه شم با نفسهات
جنون آوره باور عشق کنارت
من از عرش به فرش میارم این ماهو واست
پر از خاطرس آخر عشق کنارت
عجب حالیه عجب یاریه تو اینجایی و همین کافیه
عجب حالیه عجب یاریه دلم عاشق حی بی تابیه
شب از پنجره مات اون روی ماهت
تو میگردی دور من و روزگارم

متن آهنگ مهدی یغمایی به نام عجب حالیه

تو هر سمت سوی جهانم که باشی
تو رو من به هر حالتی دوست دارم
عجب حالیه عجب یاریه تو اینجایی و همین کافیه
عجب حالیه عجب یاریه دلم عاشق حی بی تابیه
دم از عشق بزن تازه شم با نفسهات

احسان خواجه امیری منه دیوانه
جنون آوره باور عشق کنارت
من از عرش به فرش میارم این ماهو واست
پر از خاطرس آخر عشق کنارت
عجب حالیه عجب یاریه تو اینجایی و همین کافیه
عجب حالیه عجب یاریه دلم عاشق حی بی تابیه

مهدی یغمایی عجب حالیه

  • ۹۵/۱۲/۲۵
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی