ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام ساز و آواز با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک سالار عقیلی بنام ساز و آواز ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ ساز و آواز و پخش آنلاین

Download New Music Salar Aghili – Sazo Avaz

دانلود آهنگ جدید ساز و آواز از سالار عقیلی

سالار عقیلی ساز و آواز

دانلود در ادامه مطلب

من خرابم ز غم
من خرابم ز غم یار خراباتی خویش
من خرابم ز غم یار خراباتی خویش
می زند
من خرابم ز غم
من خرابم ز غم یار خراباتی خویش
من خرابم ز غم یار خراباتی خویش
می زند

متن آهنگ سالار عقیلی به نام تصنیف آشنایی

می زند غمزه ی او ، ناوک غم بر دل ریش
به عنایت نظری کن
به عنایت نظری کن که من دل شده را
نرود بی مدد
نرود بی مدد لطف تو کاری از پیش

سالار عقیلی تصنیف آشنایی
با تو پیوستم و از غیر تو ، دل ببریدم
با تو پیوستم و از غیر تو ، دل ببریدم
آشنای تو ندارد سر بیگانه و خویش

سالار عقیلی ساز و آواز

  • ۹۵/۱۲/۲۵
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی