ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدئو محمد بی باک به نام زرد

دانلود موزیک ویدیو محمد بی باک ، سه کیفیت متفاوت ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود موزیک ویدیو فوق العاده زیبای زرد با صدای محمد بی باک از شب صدا

Download New Music Video By Mohammad Bibak – Zard

دانلود موزیک ویدئو محمد بی باک به نام زرد

متن آهنگ زرد از محمد بی باک

چه سوزی میاد چقد غم داره هوا

چقد ساکته همه جا یه چی کم داره الان
خورشید رفت تو سایه هامون باریک شدن هی

پنج بعد از ظهر چه وقت تاریک شدنه
نورا بی رمق ترن روزا رو میبرن عقب

باد میاد برگا میرن هر طرف
همه ی اینا میخوان بگن پاییز رسیده

یادآور غمی که ما داریم به سینه
یکسال شد تا بفهمم این هم گذشت

تو دلم حرفایی موند که نشد هیچوقت موقعش
تو میخوای ثابت کنی من مقصر بودم

من اصرار دارم اطرافیات موثر بودن
بیخیال نه توضیح میدم نه توضیح میخوام

حتی توضیحم بدی نداره توفیری زیاد
تو لباس سفید خواسمت کردی رو سیاهمون

فرق داشت از این رابطه توصیفات
من میرم درگیرم از همه روزام من سیرم پره تردیدم
فهمیدم فرقی هست بین منو تو ترسیدم آره ترسیدم

####

دانلود موزیک ویدئو محمد بی باک به نام زرد

####
منو تو که فرق داشت دنیامون باهم

نفهمیدی عملی نمیشه رویامون با حرف
رویا پول میخواد نه توئه همیشه بیکار

که آرزوهاتو تو تابلو زدی به دیوار
یه دنده گی کردی تشم دیدی چی میشه

آخه با حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه
بزار مستقیم بگم نه که قرینه شو

کج رفتی خودت داشتی زمینه شو
هی مارو باش هه بخاطرت من رو اصولمم پا گذاشتم
چی شد که فکر کردی مانع پیشرفتتم

بسه واضحه یا بیشتر بگم
تو قول داده بودی به من عوض بشی نه

من کلا پلنامو رو تو بر عکس کشیدم
هه خنده داره یادت رفت قولاتو سریع

فقط برنگردی سمتم وقتی دوراتو زدی
من میرم درگیرم از همه روزام من سیرم پره تردیدم
فهمیدم فرقی هست بین منو تو ترسیدم آره ترسیدم

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی دانلود موزیک ویدیو با کیفیت متوسط
  • ۹۵/۰۹/۱۶
  • reza jahan

دانلود موزیک ویدئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی