ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود از یوتیوب Youtube با تمامی دستگاه ها

کامل ترین و بهترین آموزش دانلود از سرویس اشتراک ویدیو پرطرفدار یوتیوب
دانلود از یوتیوب

 

حتماً با سرویس بزرگ اشتراک ویدئو یوتیوب (Youtube) آشنا هستید.این سرویس همونطور که مطلع هستید اجازه دانلود به کاربران خودشو نمیده،دانلود از یوتیوب شده دغدغه کاربران این سایت پرطرفدار.

در ادامه این آموزش سعی شده است که دانلود از یوتیوب رو با تمامی دستگاه ها (ویندوز،اندروید و…) را توضیح و آموزش دهیم.

دانلود از یوتیوب در ویندوز

با استفاده از نرم افزار مدیریت دانلود IDM
در این روش ابتدا یک مرورگر را نصب کنید (معمولا Firefox یا Chrome) و سپس اخرین نسخه نرم افزار مدیریت دانلود IDM را نیز نصب کنید. با نصب IDM افزونه IDM CC بر روی مرورگر قرار می گیرد. از این پس در هر صفحه ای چه در یوتیوب و یا در هر سایت دیگری هر ویدیویی پخش شود IDM یک با نام Download this video بالای آن ویدئو قرار می دهد و با کلیک بر آن لیست لینک های دانلود با کیفیت های مختلف قرار می گیرد.

دانلود از یوتیوب در مک

ابتدا به سایت Youtube رفته و فیلم مورد نظر خود را انتخاب کنید
وقتی که فیلم در حال لود شدن است به منو window رفته و گزینه Activity را انتخاب کنید و یا از کلید میانبر Ctrl + Alt + A استفاده کنید
صفحه ای برای شما باز میشود که درون آن لیست اجزای سایت مشخص شده هست. برای پیدا کردن فیلم مورد نظر به حجم آن توجه کنید معمولا همه فیلم ها 1 MB به بالا هستند… و معمولا با آدرس VideoPlayback هستند… روی آدرس کلیک کرده و سپس لینک را کپی کنید
سپس لینک کپی شده را در خود address bar سافاری و یا یه نرم افزار دانلودر کپی کنید و سپس دانلود کنید.

دانلود از یوتیوب در اندروید

دانلود فیلم های یوتیوب با اپیکیشن اندرویدی YouTube Downloader Plus
با استفاده از این برنامه مفید به راحتی قادر به دانلود فیلم های مورد علاقه خود از یوتیوب خواهید بود. فقط کافیست این نرم افزار را بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود نصب کنید. استفاده از این نرم افزار خیلی آسان می باشد.

دانلود از یوتیوب در IOS

Universal Video Downloader یکی از قدرتمند ترین برنامه های دانلود فیلم از سایت هایی مثل Youtube و Safari و Chrome و… این برنامه حتی قادر هست برنامه های زنده را هم دانلود کند.

و دانلود از یوتیوب با استفاده سایت ها

می‌توانید با استفاده از وب سایت ها وب‌گاه‌های دانلودکننده، از طریق رایانه یا با استفاده از مرورگر اندروید ویدئوهای دلخواه‌تان را دانلود کنید. این وب‌گاه‌ها با دستگاه‌های iOS کار نمی‌کنند زیرا راهی برای ذخیره‌ی مستقیم ویدئو به دستگاه در این محیط عامل وجود ندارد. وب‌گاه‌های محبوب دانلودکننده عبارت هستند از: Keepvid، Savido، Clipconverter، و Videograbby.


در پایان امیدوارم که بتونید با روش هایی که گفته شد دانلود کنید ، اما در صورت هر گونه مشکل می تونید سوالات خودتون رو در قسمت نظرات بپرسید و در اولین فرصت جوابتون رو بگیرید.موفق باشید.

دانلود از یوتیوب

  • ۹۶/۰۶/۲۱
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی