ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ ارشاد به نام توهم

دانلود آهنگ توهم با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Ershad – Tavahom

ارشاد توهم

متن آهنگ ارشاد - توهم

چند وقته نیستی غم توی خونه اس

اون عاشق تو الان دیوونه اس

طاقت ندارم بی کس و کارم

نبودن تو میده آزارم

گوشه ی خونه اس اون مرد سابق

صدام میکنن ردی عاشق

لباس مشکی همش میپوشه

صدای کفشات هنوز تو گوشه

شیتم کردی ذهنم درگیر عشق پوچ تو می

سر تو نه ولی من داشتم آتو از همه

آخراش فقط بودی درست مثل مجسمه

همه رو بد دیدم گذشتم سر تو از همه

منم همش حرف میخورم

روزی دو پاکت سیگاره

ولی نمیدونم چرا توهم میزنم

کجایی دلبر همه قامتو کم میکنم

کجایی دلبر ببینی شغالا گرگی شدن

چشم من تار شد میگفتم بمان ولی

هیچ موقع مجبور نشد

صورتم زخمیه تاولاشو نگاه بانو

پا به پاشی و پاهام سست شدن

میزارم بعضی وقتا گوش بدم خالی بشم

وقتی که همه خامن من پای شعراتم نیمه شب

ترکم کردی غم چشمای من با هر غمی فرق میکنه

چشم تو آبی نیست ولی منو تو خودش غرق میکنه

موهات تا زانوته پس بلندی موتو عشقه

همه جا تاریکه تاریکه

الانو نگاه نکن یه روز بودم پرو شهر

چه حالا داشتی وقتی تن و بدنمو میشکافتن

میبینی چی از اون تقص و قد و شر مونده ؟

عادتم دادی به ضربه آره محکم بزن

دائم الخمرم بگو دیگه مست تر از من کیه

خوبه خاکستر بشم

من موندم با این دلی که هیچ موقع خوب نمیشه

من اون عقاب زخمی ام که دید میزنه

من بودم تو مشکلات

اومدم واسه طرفداری

دید زدم که گم نشی خودت خواستی که گرگ بشی

شنیدی نویسنده شدم ؟

دردامو جدیدا با سیگارم روی ریه هام مینویسم

ارشاد و مسعود جلیلیان

 

دانلود آهنگ ارشاد توهم

  • ۹۶/۰۵/۳۱
  • reza jahan

نظرات (۱)

  • ویترین موزیک
  • سلام و وقت بخیر

    از وب ما هم دیدن نمایید و با حضور سبزتان خوشحال مان کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی