ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

ضخیمدانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام خنک شد دلت

دانلود آهنگ خنک شد دلت با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Hoorosh Band – Khonak Shod Delet

هوروش باند خنک شد دلت

دانلود آهنگ جدید هوروش باند خنک شد دلت

متن آهنگ هوروش باند - خنک شد دلت

من اگه دستامو تا ته عسل میکردم بازم واست تلخ بود

من اگر اشکامو میریختم هرشبم بازم واست کم بود

دروغ نگو نه دروغ نگو نگو که بد بود دنیامو دادم واسم قفس بود

خنک شد دلت کارتو کردی گفتی من برم حلال بعدی

خنک شد دلت الان آرومی ها ولی نبود جواب خوبی هام

خنک شد دلت

دیگه دلت میخواد به چی گیر بدی پشت هم بد و بیراه بچینی بری

پشت من به بقیه بشینی بگی

مگه همینو نمیخواستی که برم چیو طلب داره دلت از دلم

نگو نمیخواستی پاشمو برم …

دروغ نگو نه دروغ نگو نگو که بد بود دنیامو دادم واسم قفس بود

خنک شد دلت کارتو کردی گفتی من برم حلال بعدی

خنک شد دلت الان آرومی ها ولی نبود جواب خوبی هام

خنک شد دلت

  • ۹۶/۰۵/۱۲
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی