ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام بسمه

دانلود آهنگ بسمه با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Behnam Bani – Basame

بهنام بانی بسمه

متن آهنگ بسمه بهنام بانی

بسمه هرچی تنها شدم شکستم دیگه بسمه دلمو بازی نمیدم
دیگه بسمه تنهایی بذار حس کنم اینجایی تو که میدونی هنوزم زخم دلم
تو بری همه چی داغونه همه چیه منی دیوونه چجوری جداییتو بفهمه دلم
نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست
نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست
چی به روز تو اومده آخه بگو پس علاقه و عشق تو کو چرا انقدر سردی باهام

بهنام بانی بسمه

به خاطر من بگو اون که دل تورو برده کیه بگو فرقی که داره چیه تو چرا بد کردی باهام
نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست
نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست

  • ۹۶/۰۴/۰۶
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی